De bureaudienst
De Adviescommissie heeft een bureaudienst die bereikbaar is voor bijvoorbeeld:
- het inplannen van een adviesgesprek
- korte algemene adviesvragen
- het afstemmen of een aanvraag voor een adviesgesprek nodig is
- vragen over de werkwijze van de adviescommissie
Bereikbaarheid
De bureaudienst is van maandag t/m donderdag te bereiken van 8.30 tot 12.00 uur.
Is de bureaudienst in gesprek? Mail dan een terugbelnotitie naar adviescommissie@plein013.nl. We doen ons best om je dan diezelfde dag nog te bellen.
Werkwijze aanvraag adviesgesprek
Het aanvragen van een adviesgesprek gebeurt sinds november 2023 via onze bureaudienst.
Er kan pas een aanvraag van een adviesgesprek gedaan worden vanaf ondersteuningsniveau 2b. Er moet een OPP zijn, de leerling is besproken binnen een zorgteam of ondersteuningsteam, en als de begeleider passend onderwijs is betrokken.
Mocht er om een andere reden toch behoefte zijn aan een adviesgesprek dan kun je dit afstemmen met de bureaudienst. De adviesgesprekken kunnen gevoerd worden op maandagmiddag, dinsdagmiddag, woensdagmiddag, donderdagochtend en donderdagmiddag.